2014. március 10., hétfő

Díj #1#2

Sziasztok! 

Nem, nem tűntem el, beteg voltam, beteg vagyok, tanulnom kell és az idő beosztási tudásom a nullán van. Vagy a béka segge alatt két kilométerrel. A lényeg az, hogy egy szerencsétlen vagyok. A fejezet, hát, fogalmam sincs... Sajnálom! :( 

Az elmúlt hetekben két díjat kaptam, köszönettel tartozom Johanna Mason-nek és Alice-nek érte! <3

Szabályok:
- 11 dolog magamról!
- 11 kérdés nekem!
- 11 kérdés a díjazottaimnak!
- 11 (kevesebb) díjazottam!

11 dolog magamról:

1. Imádom a ruhagyárakat, ha valaki még nem vette volna észre.
2. Szerencsétlen vagyok. Bárhova megyek, megsérülök valahogy.
3. Szégyellem magam a blog miatt.
4. Kedvenc szavajárásom: Gyerekek, itt valami balhé lesz!
5. A példaképem, kedvenc íróm sajnos visszavonult.
6. Az Éhezők Viadalát olvasom.
7. Tányérnyi zöld szemeim vannak.
8. A hétvégét egy jó barátnőmnél töltöttem.
9. Szerelmes vagyok. <3
10. Nem jut eszembe semmi.
11. Imádom az Alcatrazt. <3

11 kérdés nekem: (By: Alice)

- Van olyan híres ember, aki szerinted nagyon igazakat mondott, és gyakran idézel tőle?
Coco Chanel, Marilyn Monroe. Ezek a nők zsenik!  
Ha olyan dolgot akarsz birtokolni, amid soha nem volt, olyan dolgokat kell megtenned érte, amiket sosem tettél! - Coco Chanel
A tökéletlenség szép, az őrület zsenialitás, és még mindig jobb nevetségesnek lenni, mint halál unalmasnak. - Marilyn Monroe

- Követsz valamilyen videobloggert?
Nem.
- Melyik történeted áll hozzád a legközelebb? Miért?
Van egy, de az nincsen megosztva. De Vegas. Az volt előbb.

- Humorosnak tartod magad?
Igen. 
- Reál vagy humán beállítottságú vagy?
Reál.
- Szereted a krimiket?
Hogyne, bár hozzád közel sem érek, kedves Alice. <3
- Mi a kedvenc sorozatod?
Gyilkos elmék. Döglött Akták. Alcatraz. 
- Kik azok a bloggerek, akikre felnézel?
Valentine. Visszavonult.
- Ha egyetlen ismerősöd egyetlen tulajdonságát a magadénak tudhatnád, kinek milyen tulajdonsága lenne az?
Empátia.
- Van olyan tanárod, akire felnézel/tiszteled/kedveled?
Igen. 
- Milyen országba utaznál el szívesen?
Holnap reggelig írnám a blogbejegyzést.
 
   
- 11 dolog magamról! 
- 11 kérdés nekem!
- 11 kérdés a díjazottaimnak!
- 11 (kevesebb) díjazottam!

11 kérdés nekem: (By: Johanna Mason)

Azok közül a történetek közül, amiket írsz, ki a kedvenc karaktered?
Jensy (akit még nem ismerhettek), Dana, Vegasból pedig Sophie, James, Queency (őt sem ismerhetitek).

És más regényből ki a kedvenced?
Cleo Farelly Rock Korcsok c. művéből mindenkit imádok, de ha könyvre gondoltál, akkor Harry Potter és társai, Rue az Éhezők Viadalából és az Altatódalból Remy.

Ha csak egy könyvet vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mi lenne az?
Verne: Rejtelmes sziget

Vannak nagy álmaid a jövődre nézve?
Vannak.

Csináltál már olyan dolgot, amit később megbántál?
Igen.

Melyik évben volt a legjobb a Karácsonyod?
Az összesben.

Melyik volt az a blog, amit legelőször kezdtél el olvasni? (ha olvasol blogokat)
Valentine: Lobbanékony

Honnan merítesz ihletet a történetedhez?
Sok mindenből.

Mióta írsz blogokat?

Nyáron lesz egy éve.

Szerinted mi a legromantikusabb dolog, amit egy fiú mondhat egy lánynak?

Szeretlek.

Kérdéseim a díjazotthoz:

1. Mit jelent neked a rock?
2. Mióta blogolsz?
3. Honnan jött az egyik kedvenc karakterem, Renée ötlete? (Sötétség Udvarában)
4. Min inspirált, hogy kitörj a megszokott blogéletből és megírd a Rock Korcsokat?
5. Ki mutatott be a rock zenének?
6. Melyik blogodat szereted jelenleg a legjobban?
7. Kedvenc könyv jelenleg?
8. Suliban milyen tanuló vagy? 
9. Érdekel valamilyen sport?
10. A jövőben milyen munkakörben szeretnél dolgozni?
11. Legjobb pasi a sztárvilágból? :D

Édes, megérdemled! Cleo Farelly!
Köszönöm a támogatásod és örülnék, ha megdobnál egy email címmel! <3

2 megjegyzés:

  1. Drága Dorsee!
    Köszönöm a díjat, már válaszoltam is a kérdéseidre!
    Aprapó, ha kedvenc szereplőd Renée, és imádod a blogot, hogyhogy nem látom sose a neved a bejegyzések alatt?:(
    Még egyszer köszönöm! <3
    ( Az email-lal kapcsolatban írj chat-en! Azért nem találsz emailt mert nem szeretném nagy közönség előtt publikálni, de neked megadom )
    Puszi,
    Cleo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Édesem! <3
      Megérdemled, tényleg! :) Majd innentől látod, amint sikerül pótolnom a lemaradásomat. :) Oké, írok, szívesen dumálnék már veled! :D
      xoxo

      Törlés